Теми для самостійного опрацювання та завдання
Українська мова
Група № 10Підручник
Н.Б.Голуб, В.І.Новосьолова Українська мова (10 кл.) https://pidruchnyk.com.ua/1232-ukrainska-mova-10-klas-golub.html
- Ненаголошені е, и в корені слова . (Впр. 324, С.- 95 (усно опрацювати таблицю), виконати письмово вправи №№ 325, 326, 327)
- Апостроф. Позначення м’якості приголосних (Впр. 335, С.- 98, впр. 340. С.- 99 (усно опрацювати таблиці), виконати письмово вправи №№ 338, 339, 341, 344 )
- Чергування голосних. Чергування приголосних в українській мові (Впр. 348. С.-101 (усно опрацювати таблиці), виконати письмово вправи №№ 349, 350, 351, 353, 355)
- Зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення (Впр. 359. С.-103-104 (усно опрацювати таблиці), виконати письмово вправи №№361, 363, 364)
Група №15
Підручник
Н.Б.Голуб, В.І.Новосьолова Українська мова (10 кл.)
https://pidruchnyk.com.ua/1232-ukrainska-mova-10-klas-golub.html
- Ненаголошені е, и в корені слова . (Впр. 324, С.- 95 (усно опрацювати таблицю), виконати письмово вправи №№ 325, 326, 327)
- Апостроф. Позначення м’якості приголосних (Впр. 335, С.- 98, впр. 340. С.- 99 (усно опрацювати таблиці), виконати письмово вправи №№ 338, 339, 341, 344 )
- Чергування голосних. Чергування приголосних в українській мові (Впр. 348. С.-101 (усно опрацювати таблиці), виконати письмово вправи №№ 349, 350, 351, 353, 355)
- Зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення (Впр. 359. С.-103-104 (усно опрацювати таблиці), виконати письмово вправи №№361, 363, 364)
Група №14
ПІДРУЧНИК
Авраменко О. Українська мова (11 клас) https://pidruchnyk.com.ua/1239-ukrainska-mova-11-klas-avramenko.html
Складні випадки і варіанти синтаксичного керування (відгук про роботу, радіти з перемоги і радіти перемозі; потреба в підручниках; не вживати заходів; не викликає довіри; враження від фільму; командувач військ; багатий на копалини і багатий копалинами; близько десятої години; переміг завдяки вам; посіяла біля хати, за нашими розрахунками).
(Впр. 1 С.-67 (законспектувати таблицю). виконати письмово вправи № 2, 3, 4. С.- 67., впр. 5 С. 68-69)
(Впр. 1 С.-67 (законспектувати таблицю). виконати письмово вправи № 2, 3, 4. С.- 67., впр. 5 С. 68-69)
Уживання прийменників в і на з географічними назвами і просторовими іменниками (відбувається в Україні, побувати в Німеччині; поглянути на Вкраїну; жити на Черкащині; піднятися на Еверест)
(Опрацювати усно таблиці С.- 71-73, виконати письмово впр. 2 С.-73)
(Опрацювати усно таблиці С.- 71-73, виконати письмово впр. 2 С.-73)
Словосполучення з прийменником по (піти по гриби; по цей день; блукати по полю; триватиме з лютого по квітень; кожному по сувенірові; зауваження по суті тощо)
(Виконати письмово Впр.3, 5 С.- 73-74)
Словосполучення з прийменниками в(у), при, за, із-за (посіяти у дощ; працювати в бібліотеці; росте при дорозі; за часів Мазепи; за активної підтримки)
(письмово впр. 7, С.- 77)
ПІДРУЧНИК
Авраменко О. Українська мова (11 клас) https://pidruchnyk.com.ua/1239-ukrainska-mova-11-klas-avramenko.html
Складні випадки і варіанти синтаксичного керування (відгук про роботу, радіти з перемоги і радіти перемозі; потреба в підручниках; не вживати заходів; не викликає довіри; враження від фільму; командувач військ; багатий на копалини і багатий копалинами; близько десятої години; переміг завдяки вам; посіяла біля хати, за нашими розрахунками).
(Впр. 1 С.-67 (законспектувати таблицю). виконати письмово вправи № 2, 3, 4. С.- 67., впр. 5 С. 68-69)
(Впр. 1 С.-67 (законспектувати таблицю). виконати письмово вправи № 2, 3, 4. С.- 67., впр. 5 С. 68-69)
Уживання прийменників в і на з географічними назвами і просторовими іменниками (відбувається в Україні, побувати в Німеччині; поглянути на Вкраїну; жити на Черкащині; піднятися на Еверест)
(Опрацювати усно таблиці С.- 71-73, виконати письмово впр. 2 С.-73)
(Опрацювати усно таблиці С.- 71-73, виконати письмово впр. 2 С.-73)
Словосполучення з прийменником по (піти по гриби; по цей день; блукати по полю; триватиме з лютого по квітень; кожному по сувенірові; зауваження по суті тощо)
(Виконати письмово Впр.3, 5 С.- 73-74)
Словосполучення з прийменниками в(у), при, за, із-за (посіяти у дощ; працювати в бібліотеці; росте при дорозі; за часів Мазепи; за активної підтримки)
(письмово впр. 7, С.- 77)