понеділок, 23 березня 2020 р.

Теми для самостійного опрацювання та завдання

Українська мова

Група № 10

Підручник

Н.Б.Голуб, В.І.Новосьолова Українська мова (10 кл.) https://pidruchnyk.com.ua/1232-ukrainska-mova-10-klas-golub.html

Ненаголошені е, и в корені слова .  (Впр. 324, С.- 95 (усно опрацювати таблицю), виконати письмово вправи №№ 325, 326, 327)

-  Апостроф. Позначення м’якості приголосних (Впр. 335, С.- 98, впр. 340. С.- 99 (усно опрацювати таблиці), виконати письмово вправи №№ 338, 339, 341, 344 )

- Чергування голосних. Чергування приголосних в українській мові (Впр. 348. С.-101 (усно опрацювати таблиці), виконати письмово вправи №№ 349, 350, 351, 353, 355) 

 - Зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення (Впр. 359. С.-103-104 (усно опрацювати таблиці), виконати письмово вправи №№361, 363, 364)

Група №15

Підручник
Н.Б.Голуб, В.І.Новосьолова Українська мова (10 кл.) 
https://pidruchnyk.com.ua/1232-ukrainska-mova-10-klas-golub.html
-  Ненаголошені е, и в корені слова .  (Впр. 324, С.- 95 (усно опрацювати таблицю), виконати письмово вправи №№ 325, 326, 327)

-  Апостроф. Позначення м’якості приголосних (Впр. 335, С.- 98, впр. 340. С.- 99 (усно опрацювати таблиці), виконати письмово вправи №№ 338, 339, 341, 344 )

- Чергування голосних. Чергування приголосних в українській мові (Впр. 348. С.-101 (усно опрацювати таблиці), виконати письмово вправи №№ 349, 350, 351, 353, 355) 

 - Зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення (Впр. 359. С.-103-104 (усно опрацювати таблиці), виконати письмово вправи №№361, 363, 364)


Група №14

ПІДРУЧНИК
Авраменко О. Українська мова (11 клас) https://pidruchnyk.com.ua/1239-ukrainska-mova-11-klas-avramenko.html
Складні випадки і варіанти синтаксичного керування (відгук про роботу, радіти з перемоги і радіти перемозі; потреба в підручниках; не вживати заходів; не викликає довіри; враження від фільму; командувач військ; багатий на копалини і багатий копалинами; близько десятої години; переміг завдяки вам; посіяла біля хати, за нашими розрахунками).
(Впр. 1 С.-67 (законспектувати таблицю). виконати письмово вправи № 2, 3, 4. С.- 67., впр. 5 С. 68-69)


Уживання прийменників в і на з географічними назвами і просторовими іменниками (відбувається в Україні, побувати в Німеччині; поглянути на Вкраїну; жити на Черкащині; піднятися на Еверест)
(Опрацювати усно таблиці С.- 71-73, виконати письмово впр. 2 С.-73)



Словосполучення з прийменником по (піти по гриби; по цей день; блукати по полю; триватиме з лютого по квітень; кожному по сувенірові; зауваження по суті тощо)
(Виконати письмово Впр.3, 5 С.- 73-74)

Словосполучення з прийменниками в(у), при, за, із-за (посіяти у дощ; працювати в бібліотеці; росте при дорозі; за часів Мазепи; за активної підтримки)
(письмово впр. 7, С.- 77)

Група №18
ПІДРУЧНИК
Авраменко О. Українська мова (11 клас) https://pidruchnyk.com.ua/1239-ukrainska-mova-11-klas-avramenko.html
Складні випадки і варіанти синтаксичного керування (відгук про роботу, радіти з перемоги і радіти перемозі; потреба в підручниках; не вживати заходів; не викликає довіри; враження від фільму; командувач військ; багатий на копалини і багатий копалинами; близько десятої години; переміг завдяки вам; посіяла біля хати, за нашими розрахунками).
(Впр. 1 С.-67 (законспектувати таблицю). виконати письмово вправи № 2, 3, 4. С.- 67., впр. 5 С. 68-69)


Уживання прийменників в і на з географічними назвами і просторовими іменниками (відбувається в Україні, побувати в Німеччині; поглянути на Вкраїну; жити на Черкащині; піднятися на Еверест)
(Опрацювати усно таблиці С.- 71-73, виконати письмово впр. 2 С.-73)



Словосполучення з прийменником по (піти по гриби; по цей день; блукати по полю; триватиме з лютого по квітень; кожному по сувенірові; зауваження по суті тощо)
(Виконати письмово Впр.3, 5 С.- 73-74)

Словосполучення з прийменниками в(у), при, за, із-за (посіяти у дощ; працювати в бібліотеці; росте при дорозі; за часів Мазепи; за активної підтримки)
(письмово впр. 7, С.- 77)